Sunday, June 05, 2011

Eh siapa Mira Edora tu?

Siapa tak kenal Mira Edora..u all tak kenal ke..?firstly tolong maaf kan asim
guna perkataan "Aku" dalam entry ni..sebab dah Mira Edora yang memang
sengaja suruh buat macam tu..sekali dengar nama Mira Edora ni Aku kagum
jugak..bukan ape..aku rasa macam tajuk filem pun ada Mira Edora tu kan..
yang Aku tahu Mira Edora dulu cun sekarang tak tahu la pulak..

Jom aku buat cerita versi penipu aku pasal Mira Edora..Aku & Mira Edora
ni dulu memang kawan rapat..tinggal pun sebumbung..tapi disebabkan Mira
Edora ni memang giler glamer maka dia ajak la aku pergi audition belakon..
kawan baik..takkan nak biar pergi sendiri..maka Aku & Mira Edora naik la
teksi pergi audition..tak jauh pun..kat rumah acik teksi tu je..

Bila dah sampai sana Aku buat la selamber tapi si Mira Edora ni selamber
jer buat muka tak malu suruh acik teksi tu ambil dia jadi artis..memang sah
la tak sabar..kalau nak glamer pun menyabar la sikit..acik teksi jadi mangsa
Mira Edora..bila acik teksi tengok Aku & Mira Edora je yang datang masa
tu tanpa ragu-ragu dia pilih Mira Edora seorang jadi artis..

Eeh..Aku yang teman dia ni nak letak mana..?senang-senag je dia pilih Mira
Edora..syok la Mira Edora padahal tak sengaja pun muka dia ala-ala Eira
Syazira pakai tudung..muka aku ala-ala acik teksi tadi tak pernah pun aku
kesah..sejak dari tu la Aku & Mira Edora tak tinggal sebumbung lagi..latest
Aku dengar Mira Edora tu dah tunang dengan acik teksi..ha..kan dah kene..


Nak datang kenduri rumah dia  tak boleh tangan kosong pulak..Mira Edora
kan dah jadi artis..ada kad jemputan dia bagi kat Aku..nasib baik ingat lagi
kawan dia sorang ni..tapi tu la muka dia still lagi macam Eira Syazira..test
tengok dia betul tau macam artis rupa dia..Aku & Mira Edora masih geng
walau pun Aku dah jahanam kan cerita Mira Edora..haha..

p/s : ni kali pertama join kontes..hope u all enjoy dengan cerita fantasi asim
bertajuk Aku & Mira Edora..

46 comments:

Cik Mira said...

hahhaha siot asimm. takpe2 mampu buat akk gelak. ahaha. tuanng ngan acik teksi tu? err tak glemer la gitu! :P

aSiMiRa.aSiM said...

cik mira :

hahahaha..eeh mane akk tau acik teksi tu tak glemer..akk tau tak acik teksi tu tau yg angkat akk jadi artis..sy panggil akk cik artis la pasni..cik artis 2x..syok tak kawen..haha..

Amiirah-Cassan said...

kak Mira Artis . peweiiittt~

CikYana(",) said...

Nice storyy
Pandai asim eh

Anonymous said...

Great blog & info here, please visit back, thanks

Blog Wisata
Diskon Hotel Murah
Pasang Iklan Gratis Tanpa Daftar & Langsung Tayang
Bisnis Online Oriflame

aSiMiRa.aSiM said...

Amirah cassan :

hahaha..tu cite lawak je..mane tau kak mira tu nanti jadi artis kan..haha..mira xnak jadi artis..?=p

aSiMiRa.aSiM said...

cik yana :

hahaha..asim ni mrepek tau la..wat macam2..haha..klaka je asim bace..tah jauh mrepek..=p

aSiMiRa.aSiM said...

anonymous :

hehe..thanks visit this blog..=)

Cik Mira said...

hahhaa cik artis la sgt. kang ade org buat entry pasal kak mira perasan artis. haha malu den hahaha

aSiMiRa.aSiM said...

~cik mira~

hahahahahaha..ayok..asim tak terlibat..asim tak kate ape2..hahaha..=p kak nape tak jadi artis..rupe da ade..xjumpe cik teksi eyh..?haha..

アヌム ちゃん said...

Salam.singgah baca2 sini~
sudi2 la baca my new entri di frommetoyou
Arigatou (^____^)

aSiMiRa.aSiM said...

~tak tahu nak tulis~

hahaha..nape name awak lain..thanks tau singgah cni n tinggal kan komen..=) slamat bsahabat..

Lieyly ︱ Alia said...

acik teksi ? ahaha !

aSiMiRa.aSiM said...

~lieyly alia~

hahahahaha..merepek je asim kan..terus sampai kat acik teksi..alia nak nombor acik teksi ke..?hehe..

DeQWa said...

hahha...ok2...boleh buat org gelak gak.....,acik teksi leh ambik jadi artis tue ek,tpi pelik gak..acik teksi tue pemandu teksi ke ape??leh ambik jadi artis tue..hehhe

Ilyana Fauzy said...

Hahahah, Punah hati membaca kisah fantasi nie.

*Blogwalking

aSiMiRa.aSiM said...

~deqwa~

hahahaha..asim kalo mrepek no satu..hehe..acik teksi tu name sebenar die la deqwa..sdare asim narny..hahaha..die producer..kete tu name teksi bab singkatan name kete acik teksi..haha..=p

aSiMiRa.aSiM said...

~llyana fauzy~

hahahahaha..asim mrepek je kan..=p xde la saje wat kontes ni happening cket..=p

Syahirah Suhaili said...

haha..wwiiieee...asim dah join..hehe..kan betul muke kakmira ade iras2 eira syazira..ehehe.. :D

Lieyda said...

gudluck dear :)

lilypelangi said...

haha . bgus gak asim merepek . hak2 .

pape pon . gudluck :)

Onitsuka_hana said...

hana kureng skit bab2 mengarang nie..nnt pa hna karang orang lain xpaham.hehe. hna bca entry nie, ok hana paham.:)

Cik Mira said...

acik teksi tu tak ensem la.! tamao la. nnt peminat lari *tetibe*

NURAMOY AKA AMOI said...

lorh igtkan ap tdy..rupenye rekaan semata2..best jgk..

FarhanahAdzlan said...

nnti klau dh menang hadiah kena blah dua k..haha..
knapa artis tunang dngan acik teksi tu..apa klass..haha..

Mr AnOnymOUs said...

salam asim..ade sambungan x cite nie? hahaha klu buat episode, kalah cite indon..hehe

NUR AIN AZMAN said...

hahaha. pndai dy kene kan para blogger yerr
hehe.
trgelak gak bace, haha ;p

done follow u, follow me back

:)

tia siwon said...

hhuhu . kelakarlah tapi best ! Good luck Asim :)
konfem lepas nie mesti menang .insya-Allah =)

aSiMiRa.aSiM said...

~shahirah suhaili~

hahaha..tu la asim pes tgok pun da macam cik artis kai tdung..asim wat la cite kak mira jadi artis..ha..kan baru padan..hehe..

aSiMiRa.aSiM said...

~lieyda~

hehe..thanks..asim masuk bukan sebab hadiah..sebab kak mira ni baik..ade point nak wat cite..hehe..asim wat je la..kalo menang kite kongsi eyh..=p

aSiMiRa.aSiM said...

~lilypelangi~

hahaha..kecian kak mira terkena..tapi xpe la enjoy bace..asim tah pe kene tadi teringat kat acik teksi..nak nombor acik teksi..?hehe..=p

aSiMiRa.aSiM said...

~onitsuka hana~

haha..asim pun mrepek je geti..ayat xbez sangat..janji orang faham..dalam blog kite kene bace gaye cite orang pastu praktik kan kat kite..hehe..hana mesti boleh..=)

aSiMiRa.aSiM said...

~cik mira~

haha..akak mane tau die tak encem..kak..cik teksi name sbenar die la..cik teksi bin atang..ha..mane akk tau tak encem..name je buruk muka blom tentu lagi..hahaha..=p

aSiMiRa.aSiM said...

~nuramoy aka amoy~

hehe..pestime asim join kontes..bukan nak menang..tapi kontes ni slese join..tu asim suke..t kalo asim nak wat kontes asim wat camni la..=) sempoi je..

aSiMiRa.aSiM said...

~farhanah adzlan~

hahaha..ok asim xde hal..kite bagi 2 eyh..hahaha..eeh cik teksi tu name owg la farhana..haha..mane tau xde klas..=p kete cik teksi tu mesedis tau..yang lame dulu2 punya..ha..antik tu..hehe..

aSiMiRa.aSiM said...

~mr anonymous~

haha..xleh lebih2 la wan..hahaha..kang marah cik mira tu..tapi sempoi gak kan wat cite jahanam ni..hehe..time ade idea ok la wan..kot nga buntu tak naye..hehe..thanks support asim wan..=)

aSiMiRa.aSiM said...

~nur ain azman~

hahah..kak mira yg ajak join kontes..pat lak kak mira ni sempoi..kite kene kan la die..hahaha..thanks tau follow..slamat bsahabat..=)

aSiMiRa.aSiM said...

~tia siwon~

hahaha..harap2 la boleh menang..xde sebab pe pun nak menang..narny nak promote kak mira ni jadi artis..hahaha..=p thanks tia support asim..=)

Lalalilillulu said...

gud luck asim...kretip lorh.... ;P

aSiMiRa.aSiM said...

~lalalililulu~

hahahaha..ko ni..aku merepek je..cian kak mira kene kat aku..haha..lame tak jumpe ko..ko sibok eyh..?

Cik Mira said...

haha. ramai komen entry ni. bagus2 :P ajak dorang merepek cam asim jugak meh :P kekek. acik teksi tu name die cik teksi bin atang? ohmaii.. nk tgk sket muka die :P

aSiMiRa.aSiM said...

~cik mira~

hahahaha..akak ni..kan dalm cite tu muka acik teksi ala-ala asim gak..hehe..cube bayang kan..ok x..?seb baik tunang je kan..tunang pun ade kad jemputan..hebat..=p

tia siwon said...

huhu . sama2 . fighting ! ^_^

aSiMiRa.aSiM said...

~tia siwon~

hahaha..tia pun join ke kontes ni..?haha..pemes la akk mira kite sowg tu kan..=p hahaha..

cunndaa said...

betul3....muka mira macam eira syazira..sokong 100.01 peratus..
btw, gud luck

aSiMiRa.aSiM said...

~cunnda~

hahahaha..aah kan akk..akk pn stuju..memang muke die sebijik cam eira syazira..hahaha..untong kak mira..asim same ngan sape eyh rupe..hehe..=p