Wednesday, June 01, 2011

Baru la teringin..


Kalau dah demam macam-macam la perangai yang keluar..saya
kalau dah demam semestinya selubung dalam selimut..semalam
maaf u all memang tak larat sangat..tidur pun awal..badan rasa
panas..hidung berair..tekak da macam penyanyi rocker..bukan
nya serak basah..serak hidung tersumbat ada la..

Dalam-dalam selubung terkenang la saat kecil dulu..kalau demam
mak selimut kan..ambil towel basah letak dekat kepala..sedia kan
air suam siap dengan obat lagi..tapi tu masa kecik..kalau advance
siap buat bubur dengan sup lagi untuk kita makan..semalam rasa
teringin jugak nak semua tu..

Dulu kalau ketip kuku pun mak yang ketip kan..u all nak panggil
saya anak manja..?hahaha..sekarang nak cari teman hidup masih
belum sampai seru lagi..yang laki nak cari seseorang yang prihatin
macam si ibu..yang pempuan nak cari seseorang yang melindungi
macam si ayah..

Sekarang masih belum sihat..selalu nya badan mula panas bila nak
malam nanti..lepas tu kalau sejuk sikit je dah mula selsema..kalau
tidur wajib tutup tingkap dengan kipas sambil selubung dengan toto..
itu pun masih selsema lagi..saya respek siapa yang tidur tak pakai
baju bawah kipas..tak sejuk ke..?

p/s : yang tak pakai baju tu kaum adam je ok..kalau kaum hawa
dah tak jadi respek..lain yang jadi nanti..

12 comments:

misyamissyou said...

laa..cepat sembuh k!

Sharif Dez said...

Moga cepat sembuh. Jangan lupa makan ubat.

blog sharifdez

aSiMiRa.aSiM said...

misyamissyou : pihatin misya ni..thanks..ok asim jage dri asim..=)

sharif dwz : thanks tau ingat kan asim..ok asim jage dri sharif..=)

rara pinkmafia said...

moga cepat sembuh ye.

tia siwon said...

alalala . terkenangkan mak lak . huhu . manja jugak asim nie ek ? huhu . semoga asim cepat sembuh ye . amin :)

aSiMiRa.aSiM said...

rara pinkmafia : hehe..thanks doa kan asim..kalu asim da sembuh asim mesti aktif cam biasa..=)

tai siwon : hahaha..muge bia legend..hati kene kiut..haha..klaka je kan..=p xpe la ni dah nak kurang dah..hehe..

aien beez said...

moge cepat sembuh ye :)
aien same macam asim , aien kalo dh flu amat la teruk . hehe .

aSiMiRa.aSiM said...

hehehe..ain slalu sakit ke..?asim pun leceh je kalo camni..nasib baik da kurang..thanks tau doa kan asim..=)

Nonie said...

budak manje!hahaha

kalu ngn akk,xdnye nak selimut..nk ltak towel basah bagai...huhuh

aSiMiRa.aSiM said...

hahahaha..akak ni..sy tau akk yg nak bselimut ngan towel basah kalo demam kan..kite ni kembar jangan nak sorok2..hahaha..

aien beez said...

welcome :)
aien mmg terok sikit la bab flu nie . hehe . dah mcm2 ubat cube tapi tak elok2 jugak..

aSiMiRa.aSiM said...

hahaha..asim plak pagi2 slalu seseme ni..xbleh sjuk sgt la ain..ain plak camne..?